Biologi...

Jag har världens pluggdag framför mig, har biologiprov imorgon och har knappt börjat. Det är sjukt mycket..typ 70 sidor och det värsta är att det är så jävla tråkigt! Jag bryr mig inte om hur Sveriges vegetation såg ut för 6000 år sedan, jag bryr mig inte om kvävets kretslopp!! Aja, det hjälper inte att vara negativ och anti allt just nu, måste sätta mig och plugga snart.

Kan i alla fall leva på att jag har haft en riktigt bra helg med sjukaste och roligaste utgången på länge samt arbete och sist men absolut inte minst ..min klantighet. Vi gick ut i fredags och hamnade på centrum, hehe. Hatstället tvåtusen men det var kul och asmycket folk. Folk frågade konstiga frågor och påminde mig om hemska stunder som jag helst vill glömma...som "är du daniels flickvän?" eller "är du alex flickvän?". Sedan kom en som vägrade att släppa min hand vilket jag fick panik utav. Sedan kom en som ville "ses" och ville ge mig en "puss" innan jag gick, vilket resulterade i att jag stod kvar där och fattade ingenting. Tack Sandra för att du drog iväg mig! Sedan kom gorillan! och en del snyggingar...:)

Var inte så pigg igår efter fredagen men var tvungen att piggna till för att jag skulle jobba 16:30...trodde jag. Jag trodde matchen började kl 17 vilket den inte gjorde, den började kl 16. Jag kom på det en kvart innan matchen började, jag kom till jobbet 45 min för sent! Gud vad pinsamt det var...vad gör jag sedan? Häller ut en hel jävla öl på en kund som råkar ha vit skjorta på sig när det är kaos. För att inte nämna hur jag tappar alla kartonger nerför trappan....ibland undrar jag varför jag har sådan otur alltså.

Har även hängt en del på Råslätt, hehe. Studentlägenheterna är faktiskt mysiga! Det är lite läskigt att vara på Råslätt men det är inte alls så som man har trott att det är! Sandras rum är riktigt mysigt, sen var vi hos hennes kompis och det var också mysigt :) jag vill också bo med tre andra studenter! Film blev det igår kväll i aoch det blev också första gången jag somnar när jag har besök hemma. Missade halva filmen! Men det var nice! :)

Nu blev det ett långt inlägg här..måste plugga! Bye!

Fick för mig att dansa balett ;)



Så klockren!


Sofia och Sandra :)






Kommentarer
Postat av: sandra

haha ghettot var inte helt fel lr hur? det är ganska nice här faktiskt :) du skulle ju lagt upp bilden på dig och gorillan!

2009-10-18 @ 12:04:53
Postat av: christoph

hahaha i really like the last picture!! :D

2009-10-18 @ 13:39:39
Postat av: Louise

Verkar ha varit en bra kväll! :D

Älskar gorilla-bilden! Så klockren! ;)

2009-10-19 @ 10:18:30
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0