Älskar mysiga hemmakvällar och söta hundar

Min helg har bestått av mysiga hemmakvällar och en del plugg, hehe, som vanligt. I fredags, efter tjat från i stort sätt alla jag känner, struntade jag i träningen och lekte med Gabbe. Det var så länge sedan och det är alltid lika kul att ses, i fredags bestämde vi oss för att ha en myskväll hemma hos mig. Det blev en del Greys anatomy och sedan kom Zara och hälsade på, det var sjukt länge sedan jag träffade henne också! Jag var självklart tvungen att titta på Idol också, jag är världens idol-tönt nu. Kan alla namn och hejar på Erik och Eddie såklart! :D

Igår kväll blev jag och Emma bjudna på tacos hos Nina, hur mysigt som helst! Hennes föräldrar och storebror Olof var också med (I know, Olof!) Sedan kollade vi på världens bästa film som jag nu har sett elva gånger...gissa? Twilight! Nu blev det så dumt med, vi blev bjudna på en spelning den 20:e november men då kan vi verkligen inte! Ofta vi skulle missa New Moon liksom?!

Nu my dear friends, ska jag åka till favoritstället! See you when I see you!

Ninas söta valp, Freja :)


Kommentarer
Postat av: Louise

Låter som en bra helg :) Fast jag fattades såklart ;)

Först tänkte jag: "favoritstället"? vart är det? Sen slog det mig, kan det vara Friskis? :P Eller vänta, det skulle kunna vara McDonalds... Vilket är det? :O ;)

2009-10-04 @ 22:59:25
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0