X-mas feeling

Det mysiga med julen är att gå runt på stan och käka nötter, dricka glögg och ha kul med folk. Ni förstår, det har jag gjort idag och det var sjukt mysigt! Börjar få julkänslan, har även köpt en julklapp till mig själv idag. Haha, det är så pinsamt när man ska betala något man ska köpa nu för tiden, de frågar "är det till dig eller är det en julklapp", det känns så själviskt att säga "det är till mig!!" men men, så är det! Har ont i fötterna nu, gick runt i ca 6 timmar! Dagens träning!

Ingen söndagsångest idag! Gissa vem som är ledig hela veckan? Eller, måste plugga en del. Ska ha prov på halva matte D-boken på måndag men det gör inget för jag slipper gå upp tidigt på morgonen och vara sur. Yey! Haha.

Mmm! Glögg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0