Paranormal activity in Råslätt

Det blev en spontan resa med Sandra idag till färgglada Råslätt. Vi lagade vår efterlängtade tacopaj (det var meningen att vi skulle lagat tacopaj i lördags) och kollade på Paranormal Activity. FY! Jag hade inte kunnat se den på bio, höll på att dö...blundade en del men Sandra tvingade mig att se! Buhu. Det värsta är att allt händer när de sover så jag kommer inte kunna sova på jättelänge. Dessutom fanns det en del som påminde om The Grudge, läskigaste filmen jag har sett som har skadat mig för livet.

Det suger att vara sjuk, det suger att inte kunna gå på ett roligt aerobics dans-pass men jag ska banne mig bli frisk! Vägrar missa Johns pass bara för att jag har lite feber!

Råslätt och 80-talsfärgerna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0