Livet utanför Jönköping

Den dåliga uppdateringen beror på att det inte händer så hemskt mycket just nu. Livet i Jönköping (eller utanför, whatever) är inte så spännande just nu. Det är skola som gäller, med ett antal prov och inlämningar i veckan. Det är verkligen inte lätt att plugga heltid och ha ett liv också. Tur att jag har mina klasskompisar som känner precis likadant, så helgen har jag spenderat med dem. Spenderar alla dagar med dem och vi har så sjukt kul! I fredags, som för övrigt var fredag den trettonde mohaha, gick vi på bio. Vi såg den omtalade 2012, som jag tyckte var väldigt bra. Många tycker att den är dålig för att den är så klyschig, allt man vill ska hända händer, vilket jag verkligen tycker om. Tycker inte om konstiga slut där alla dör eller där man får "lista ut" slutet själv. Sedan gick vi runt på stan en stund och tittade på alla fulla människor som hänger utanför Centrum. För ett år sedan var jag en av dem, då levde jag, Louise och Rebecka livet! Saknar våra utgångar, våra förfester och allt kul vi alltid hittade på. Åh. Nu låter det kanske som att jag vill bli full och hänga utanför Centrum med det var inte det som var poängen. Haha. Jag saknar mina au pair vänner!

Nog om sådant, måste berätta att jag lyckades se en skräckfilm utan att typ dö efter. Barnhemmet, den var så sjukt bra! Läskigt med massa läskiga barn men storyn var awesome! Visste inte att spanjorer var så duktiga på att göra film, kanske borde ta och se Pans labyrint med då. Nu när jag lyckats komma över Paranormal Activity. Eller lite halvt kanske.

Nu ska jag titta på Heroes, kom på att jag har missat typ 8 avsnitt. Ha det gött!
(ni får stå ut med ett tråkigt inlägg utan bilder, jag och Sandra lyckades ta bort allt, precis allt, från min dator:/)

Kommentarer
Postat av: elina

Sag coksa 2012. Fick för mig att du hade sagt att den var läskig, sa jag var dunder nervös innan den började xD Men den var klyschig, men helt ok ända :P



hur sjutton lyckas du ta bort allt fran datorn?

2009-11-16 @ 12:33:50
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/
Postat av: Rebecka

haha ;) vi får ta igen det när vi kommer hem igen! :), sen får vi ta en tripp tll NY och festa på riktigt ju :D,

Saknar dig <3

2009-11-21 @ 16:24:56
URL: http://partybacon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0