Längtar

Har precis haft fysikprov som gick åt helvete. Är så besviken, har ändå klarat nästan alla uppgifter i boken och jag trodde verkligen att jag hade förstått allt. Hade det inte varit för att jag ska se New Moon ikväll igen hade jag suttit här och deppat men istället sitter jag och längtar ihjäl mig till kvällen. Det är faktiskt första gången jag ser en film på bio två gånger. Freak, I know. Men Twilight-filmerna hör till favoriterna! Dessutom längtar jag till helgen, så sjukt mycket! Har självstudievecka igen och även om jag måste plugga ihjäl mig är det ändå skönt att vara "ledig". OCH nu är det bara några veckor kvar tills mina små vänner kommer hem också. Läääängtar!

Stockholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0