We like aerobics!

Skitdag om man bortser från träningen idag. Jag blir så ledsen på folk....folk som snackar skit, folk som inte riktigt förstår utan bara tror att allt handlar om just dem. Jag förstår inte varför folk har så svårt att säga saker som de är utan att gå runt och prata med alla om det först. Men men....allt kan inte vara bra jämt.

Efter skolan tränade jag med Louise, vi gick på Johns pass och det var hur kul som helst! Hjärta till honom. Hihi. Louise och jag var helt slut efter. We like John! Nu ska jag plugga.....


Kommentarer
Postat av: Louise

Håller med om allt!

2009-03-02 @ 18:48:51
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: elina

<33

2009-03-02 @ 19:44:18
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/
Postat av: Miich

håller oxå med om allt, och jag finns här ifall du vill prata för jag har oxå känns så <3 ha det bra gumman

2009-03-03 @ 13:21:57
Postat av: Daria

Dussinmänniskor helt enkelt. HAHAHAHAH :D filosofen in da house

2009-03-04 @ 18:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0