Sjuksköterska eller läkare?

Ihh, nu har jag anmält mig till massa högskolor! Jag ska plugga vidare nu direkt efter studenten. Jag anmälde mig till naturbasåret i Göteborg, Norrköping, Malmö, Stockholm och Jönköping såklart. Vi får se om jag behöver flytta, det ska bli så kul! Jag testade också att anmäla mig till sjuksköterskeprogrammet i Lund, Malmö och Göteborg. Vi får se...har inte riktigt bestämt mig om jag vill bli sjuksköterska eller läkare. Åh, det här är så spännande! 

Och jag måste bara säga....ett, två, BOM, fyra.........SP3Cs klassråd äger ibland ;) 




Kommentarer
Postat av: elina

SPbomC's klassråd menar du? ;D HAHAHHAHAH!

men hjälp! kul om du kommer in på sjuksköterska utbildningen:D men fatta att jag kommer sakna dej :O

2009-03-16 @ 16:03:03
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/
Postat av: julia

hahaha så sämst xD

garv åt elinas skämt :D hahaha



hoppas du kommer in i sthlm!!

Ja tycker du ska satsa på läkare ;)

2009-03-16 @ 21:05:05
URL: http://msjulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0