Helgen

Uppdateringen är inte på topp just nu men jag försöker göra mitt bästa! Helgen har varit ganska stressig men rolig! 

I fredags jobbade jag som ni kanske läste och då fick jag reda på att det går magsjuka i huset. Jag har aldrig varit magsjuk...så jag hoppas inte jag är smittad (smittan bryter inte ut förrän efter 48 timmar) På kvällen var det bara att komma hem och vila...eller nej vänta lite....halvljusen på Olof, även kallad Äckelolof, slutade fungera så jag var tvungen att kolla säkringarna och sånt kl 22 på en fredagkväll. Jaa..lagom kul. Kunde ändå inte fixa halvljusen så jag var ganska sur. 

I lördags jobbade jag delad tur, började tidigt och såg ganska död ut på morgonen. Sedan efter den första turen åkte jag runt till olika verkstäder i Bankeryd och till slut hittade jag en väldigt trevlig man som hjälpte mig och fixade halvljusen! Yeey! 
På kvällen sen efter den andra turen åkte jag hem till Nicke. Åkte vilse först (typiskt mig) så Gabbe och Hubbe var tvungna att komma och möta mig. Det var jättetrevligt! Vi spelade poker...haha...jag vann! ;) och sen kollade vi på film. 


Idag har jag pluggat massa och tränat. Världens längsta spinpass. Jag är heeeelt slut! Men nu ska jag fortsätta plugga, tuuuur att man har Spotify nu :D yey!

Tagga jobb i morgon :D 



Kommentarer
Postat av: Louise

Du har hunnit med mycket den här helgen! :) Visste inte att du var duktig på poker ;)

Hur tusan får man spotify?!

2009-03-15 @ 21:08:17
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: elina

så himla kul att vi lyckats få spotify samtidigt ;D hihi! :) vad menade du emd den kommentaren du gav mig?

2009-03-15 @ 21:59:55
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/
Postat av: Miich

nice helg:D men hallå jag vill ox¨å ha spotify:O

2009-03-15 @ 22:10:12
URL: http://justmicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0