MÅNS

Ikväll ska jag se Måns igen (och Johan Palm)! Längtar verkligen, för Måns är SÅ snygg! Haha, märks det att jag har börjat umgås med 92:or? Jag och praktikanterna på jobbet har verkligen blivit bundisar, det är riktigt kul på jobbet nu! Eller, allt blir mycket roligare när man börjar snacka om sprit ochsånt. Haha.

Just det! Elina och jag är redo att se Harry Potter och halvblodsprinsen! Igår hyrde vi Harry Potter och fenixorden(på barnavdelningen med svenskt tal). Jag hade fått för mig att jag kom ihåg hela filmen men när filmen väl började kom jag inte ihåg nånting så det var bra att vi såg den! Vi såg även klart på oth igår, säsong 4 iaf så nu ska vi och Jakob börja titta på säsong fem. Tagga! Haha.

Nej, nu ska jag sova lite innan jag åker till Habo :P




 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej gumman, låter som du har det bra hemma :), jag ska försöka lägga in så många bilder som möjligt, imorgon blir det utgång i manhattan! ;)

2009-07-11 @ 01:42:46
Postat av: Louise

:O Nu blev jag lite avis, vill ocksà se Màns ju ;)

Saknar dig! Puss! <3

2009-07-15 @ 16:34:11
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0