HP & HJ

Harry Potter och halvblodsprinsen igår var hur bra som helst. Elina och jag har velat se den filmen i typ två år och igår var det äntligen dags, snacka om att hjärtat typ stannade! Lite töntigt kanske, men vi har växt upp med HP och filmerna blir bara bättre och bättre, Daniel Radcliffe blir bara snyggare och snyggare och Rupert Grint blir bara biffigare och biffigare (?) 

Just det, har glömt att berätta att jag kom in på naturbasåret! Tackade ja till Högskolan i Jönköping och nu håller jag på och kollar studentlägenheter inne i stan. Tänkte att det vore roligt att flytta och bo nära skolan så att man slipper a) åka buss b) gå upp så tidigt. Jag har varit duktig och skickat massa papper till CSN med...ooh vad roligt det ska bli att börja plugga! De flesta tycker att jag är helt dum i huvudet för att jag tycker det men jag skulle inte klara av att jobba i ett helt år...inte just nu i alla fall, dessutom känner jag att jag vill jobba med något jag tycker om och inte något jättetråkigt bara för att jag vill tjäna pengar. 

Har snott bilden från Jnytt ^^ 


Kommentarer
Postat av: Mina

hahahaha jag skådar en jenny i bakrunden

2009-07-16 @ 22:31:32
Postat av: rebecka

ååh grattis gumman! :), saknar er jättemycket där hemma i sverige. jag hoppas jag får komma och slagga i din lägenhet när jag kommer hem nästa år? :P, då ska vi festa och köpa vår egna alkohol för då är vi 20 ;) Tjalalala, du är iof 21. haha

2009-07-16 @ 22:45:20
URL: http://partybacon.blogg.se/
Postat av: christoph

gillar bilden! :D ;D

2009-07-17 @ 15:12:30
Postat av: Louise

Massa grattis till hògskolan! Det kommer nog bli jàttebra! :)

Lite avis pà bilden dàr assà... ;)

Puss!

2009-07-17 @ 22:55:05
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Louise

Det uppdateras dàligt hàr... ;)

2009-07-24 @ 16:19:35
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0