Update

Julafton spenderades hemma med familjen, alltid lika mysigt. I år lagade min bror och jag maten, det var skitkul! Min bror är verkligen bäst, fick en twilight-almanacka med massa snygga bilder på edward och boken 'när jag hör din röst'. Jag har börjat läsa lite och Stephanie Meyer skriver hur bra som helst, första gången jag läser en sci-fictionbok. Sen fick min bror Wii, jisses vad kul det är! Älskar att boxas, det är skitbra träning..kan dock bli väldigt sur om jag inte vinner! haha.

Igår var det egentligen meningen att jag skulle pluggat på dagen men det blev inte riktigt så, istället spelade jag super mario med min bror (jag suger verkligen, dör fan hela tiden!) och gick ut med världens bästa :)
Utgången var den bästa utgången på riktigt länge! Gick ut med Louise, Elina och Emma. Köpte en rosa drink och dansade tills mina fötter inte orkade mer! Livet!

Även fast Centrum släpper in massa 90:or och 91:or var det riktigt kul!




Kommentarer
Postat av: elina

hahaha, finns ju en som förstör bilden totalt xD

2009-12-26 @ 14:44:49
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/
Postat av: Emma

Men hallå! Det är ju bara du som inte är 90:a av oss, haha.

2009-12-27 @ 15:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0