Random

Nu så har jag klickat hem massa träningskläder, hoppas de passar! Enligt deras tabell är jag en 36:a vilket jag typ aldrig har varit så jag vet inte riktigt...annars får jag väl skicka tillbaka dem antar jag. Det är så kul att storlekar kan variera så, HMs storlekar suger och Kappahls storlekar äger! Hehe.

Efter ett skitroligt träningspass med min käre bror ska jag börja plugga nu och ikväll ska det handlas inför imorgon! Det ska bli så sjukt kul att spendera nyår med folk man verkligen tycker om! Och jag bestämmer redan nu att jag ska ha världens nyårsfest här hos mig nästa år, så skriv in det nånstans! Haha (nu ta jag tag i detta Louise!) Morgondagen ska spenderas hos min kära vän Nina, på Dalvik. Ägigt värre!

Vill bara tillägga att Mika är så sjukt snygg! I lööve him! Och förresten, idag är jag 20.5 år, börjar bli gammal för sjutton!

Pussssiss

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja, fy vad gammal du är! Typ vuxen ju! ;)

Är så kul att vara hemma och få umgås med dig igen :D

2009-12-30 @ 13:41:04
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vill oxå va där och fira nyår :(

2009-12-31 @ 14:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0