Klumpedunsgenen igen?

Har varit med om en del spännande grejer de senaste dagarna. Jag kan börja med att konstatera att jag nog är Jönköpings klantigaste människa. Ingen lyckas få fläskläpp på grund av en jacka. Ingen lyckas göra bort sig helt på lektionen när läraren ropar ens namn och man sitter och skrattar ihjäl sig åt Saw VI (direktöversättning: (De) såg sex). Ingen lyckas förstöra en maskin på friskis gym bara så där (kan inte riktigt skylla på att jag hade mycket vikt). Ingen lyckas träffa på Jonas Gardell när man sitter på huk, ser förjävlig ut och äter banan. Men det är inga konstigheter...jag är van. Jag undrar bara varför jag alltid faller för töntar, finns inte ett undantag i min lista.





Kommentarer
Postat av: Louise

Haha :P Det är nog bara du som lyckas med allt det där, men du är alltid lika gullig när du gör det :) Älskar dig vännen <3

2009-12-10 @ 15:17:46
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0