super fun

Har inte varit så bra på att uppdatera bloggen men det beror ju faktiskt på att jag inte har haft tid, som vanligt! I'm a busy woman. Haha. Nej då, men det tog några år för mig att inse att det faktiskt finns saker som är roligare och viktigare än att sitta vid datorn om ni undrar varför jag inte är inne på msn längre. Haha. Som att ha spelkvällar med gänget eller träna varje dag (jag sa ju att jag satsar på att bli biff!). Just det, får inte glömma att nämna det som mitt liv kretsar runt just nu. Basåret!

I natt hade jag världens bästa dröm! Jag funderade seriöst på att stanna hemma idag bara för att få sova mer och fortsätta drömma. Jag förstår inte varför alla i skolan skrattade åt min dröm och sa "Jenny, vi borde egentligen anteckna allt du säger. Det är så kul". Jaja, jag antar att det är så det blir när man är rolig jämt. Kan inte rå för det. Hehe.

Lite bilder från gårdagen, monopol är livet! Men jag blir sur på alla som saboterar, nämner inga namn (nina). Haha.

var tvungen att slå in alla julklappar jag har köpt. Det är faktiskt inte bara insidan som räknas, de måste se bra ut! Är mycket nöjd med min insats :)

Emma blev jätteglad när hon fick min julklapp

Min julklapp til Sandra 'bad chihuahua'

Emma och jag försöker se ut som botox-ankan Nina fick från mig men jag ser ut att vara mentalt ostabil istället.

där försökte vi se glada ut men jag ser ut att vara mentalt ostabil där med! Haha.

Sandra ville visa hur vig hon är. Haha!




Kommentarer
Postat av: Sandra

haha grymma bilder :D tack för en trevlig kväll :D

2009-12-18 @ 13:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0