Love it

Har haft en bra vecka tack vare mina små roliga vänner. Har också kommit på att om man sitter längst fram på lektionen kan man inte prata och flamsa lika mycket som om man sitter längst bak och då är man med mer. Mycket bra till provet! Det har ändå blivit en del klumpigheter, som när jag fick saltsyra på mig. Inte så farligt egentligen, den var inte så koncentrerad men eftersom det är en stark syra sved det ändå!

Snart ska jag åka till min framtida hemstad, Malmö. För er som inte vet har jag kommit in på sjuksköterskeprogrammet där till våren. Tackar nog inte ja på en gång eftersom jag inte vill hoppa av (äger matte D). Nu vet jag att jag kommer in i alla fall, det ska bli så sjukt kul! :) Och förresten, ERIK VANN! :D

klockren bild från kvällen!

snus?

pepparkakor och poker!

hahaha, klockan blev rätt mycket..


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha älskar bilderna :D

2009-12-12 @ 16:28:21
Postat av: Louise

Va långt hår du har fått! :O Jättefint!

2009-12-13 @ 00:35:02
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Louise

Svar:

De behövde helt enkelt fler tärnor, några som brukade vara med kunde inte i år. Så hon som höll i det frågade i kyrkan om det var någon som ville ställa upp. :)

2009-12-16 @ 15:20:46
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0