Andra advent

Har haft en skön vecka med en del plugg, träning och roligt folk. Dock känner jag söndagsångesten idag, speciellt pga av matteprovet vi har imorgon. Men jag orkar inte plugga något idag, känner att jag har varit duktig under veckan. Det får gå som det går helt enkelt.

I helgen kom jag på att spelkvällar är så sjukt underskattade, jag älskar att spela spel! I fredags spelade vi 'årets spel' som var ett rätt så töntigt spel som hade någonting emot folk som tränar, haha. Men det var just det som gjorde spelet så roligt! Man skulle samla så kallade lyckodagsmärken och alla bara tog mina hela tiden..jag vann inte med andra ord. Men kul var det och det gjorde inget att jag inte vann, för Tove åkte ut! Nu spelar det ingen roll vem som vinner idol för båda är hur bra som helst! I helgen har jag också sett två helt underbara Disneyfilmer. Bolt och Up. De är hur bra som helst! Speciellt Up, jag har nog aldrig gråtit så mycket till en film förut. En skitbra film som är oförutsägbar, love it!

Nu är det julmarknad här i Bankeryd! So long..

Gillar snusdosan och tändaren där. Haha.

Alla ville såklart inte vara med på bild men Sandra och Emma tog till och med kameran och tog egokort :) me like!


Kommentarer
Postat av: Sandra

mkt kul var det :D tur för dig att du inte lade upp den där otroligt fina bilden på oss två ^^ :P haha

2009-12-07 @ 09:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0