Pluggdag

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera men det beror faktiskt på att jag har mycket att göra. Egentligen inte, men jag har massa plugg och jag försöker verkligen plugga men det är jättesvårt när man har en bärbar dator jämte som bara kollar på en. Jag har börjat plugga till mitt franskaprov som jag har på torsdag och det är hur mycket som helst, jag kommer aldrig hinna plugga till både det och NK-provet jag har på fredag. Det ska bli jätteskönt med lov sen! Jag bara längtar dit!!
Igår och idag har jag kört en del som ni kanske förstår och det är hur kul som helst. Jag börjar bli "van" på nåt sätt, att köra själv. Det känns riktigt bra! Jag och Danne var coola idag när vi skulle handla, vi hade dunka dunka musik hur högt som helst och vi bara sjöng med. Alla bara vände sig om och vi var coola! Haha. Alla moppekillar som står och hänger utanför Konsum på fredag-och lördagkvällarna bara vände sig om och min bror var stolt. Allt jag kunde tänka på var.....få inte kärringstopp. Det är livet!

Efter att ha kämpat med fransk grammatik i två timmar bestämde jag mig för att kolla på både Ugly Betty och Greys Anatomy. Det är huuuur bra som helst! Speciellt Greys. Jag vill bli läkare nu! jag vill hjälpa folk, jag vill kunna rädda liv och jag vill kunna ha en vit rock och säga: I'm doctor Jenny Rojas, I'm going to take care of you.  


Kommentarer
Postat av: elina

Hahaha, galet vad cool du är :D och jag börjar bli cool också, för jag tog bort spärren jag-fattar-inte-hur-man-startar-bilen idag! Be proud!

2008-10-19 @ 23:31:15
URL: http://kartofferpuffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0