Matte

Dagen har bestått av matte, matte och mer matte. Bestämde mig för att stanna hemma från skolan idag eftersom jag känner att jag börjar bli lite förkyld och det är lite dålig tajming på det faktiskt, har världens matteprov som jag egentligen inte vill göra men kan inte missa plus lite annat som gör att jag måste vara frisk den här veckan! Elina stannade också hemma idag så vi har hjälpts åt att lösa de supersvåra matteuppgifterna som vi förväntas kunna. Så...ni som ska välja kurser till nästa läsår. Välj inte matte C!!
Nu ska jag plugga det sista innan provet och sedan ska jag sova. Natti!

Kommentarer
Postat av: elina

sweeeti sweet! :D

2008-10-13 @ 22:39:00
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0