Lov

Det är looov! och jag bara känner hur seg jag börjar bli på att uppdatera bloggen ;)
Jag kan börja med att berätta att jag fortfarande inte vet vad jag ska klä ut mig till på fredag. Så Louise och jag träffades igår och gick på stan för att se om vi hittade nånting. Och vi gjorde det, men tyvärr så var det två dyra klänningar som inte kommer att användas så mycket så vi struntade i det. Som Mina säger så brukar man vara mer rädd om sina pengar närman tjänat dom själv och jag har sett att det stämmer! Lite senare på eftermiddagen gick jag och Louise och fikade på Johans och det var hur mysigt som helst ! Vi måste göra om det.
Justdet, igår fick Jan sitt tackkort också. Han blev glad och Louise och jag bara skrattade åt alla losers som håller på med körkortet. Haha. No offence ;P

Idag ska jag till doktorn för att mina käkar gick tydligen ur led när tandläkaren tog i så mycket förra veckan för att dra ut min tand. Jag tyckte det var lite skumt att det gjorde ont att öppna munnen och att det knappt gick att äta. Men men, hoppas det löser sig! 

Senare i eftermiddag ska jag träffa Elina och Lina för att sammanställa några enkäter. Kul? Nej. Jag hatar projektarbetet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0