Körkort!

Idag tog jag mitt efterlängtade körkort! Jag är hur lycklig som helst och jag vill bara hoppa runt och köra allt och alla!!
Jag lyckades ta bilen till skolan efter uppkörningen och sedan skulle jag först köra själv för första gången ever och sen skulle jag parkera i det stora, läskiga parkeringshuset vid skolan. Det var lite läskigt men jag lyckades, betalade dock 50 kr för fyra timmar vilket är MYCKET pengar!! men det var värt det! Sen skulle jag ha prov och vanliga lektioner i skolan. Förstår ni hur svårt det var att koncentrera sig när man bara vill ut och köra? hehe, jag lyckades nog inte så bra i alla fall ;)
Sedan fick jag köra hem några tjejor, först till Mariebo, Tenhult, Mullsjö och sist men absolut inte minst, Habo :) SOFT! sen åkte jag hem och lyssnade på världens bästa låt.....

Jag älskar att ha körkort!

Kommentarer
Postat av: Leo

Är du medveten om att "Ventus" betyder "kommen" i maskulin på latin?;)

2008-10-16 @ 23:04:36
URL: http://livsstilsliberal.blogspot.com
Postat av: christoph

grattis again! :) hehe. but sounds like far driving the whole day.

2008-10-16 @ 23:22:43
URL: http://jagaruttrakad.blogg.se/
Postat av: elina



HAHAH leo... ._. x)



Värsta svängen blev de sköen, och habo är absolut inte minst :D höhö

2008-10-17 @ 14:22:35
Postat av: Jenny

Leo, jag tror det betyder vind....och om det inte gör det där så gör det det på spanska så skitsamma! ;)

2008-10-17 @ 15:58:03
URL: http://ventus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0