I'm back

Hej
Nu är jag tillbaka efter ca 6 månaders uppehåll! Jag fick bara lust att börja blogga igen och hej! här är jag.
Som vissa av er kanske vet så är jag beroende av ett antal tvserier. Jag har följt dem så länge jag kan minnas och som det ser ut nu kommer jag att fortsätta göra det. En av de serier jag följer är Lost och för en stund sen såg jag att de inte kommer att visa några nya avsnitt förän nästa år! och det händer i februari! Så nu börjar jag undra.....kommer det verkligen bli så många avsnitt som det snackades om ett tag? och hur kommer allting att sluta? Serien började med att vara normal till att bli science fiction typ! men den är fortfarande bra och jag kommer att fortsätta följa den så det är bara att börja tagga till den 4:e februari 2009! Till dess får jag nöja mig med alla andra serier som finns att följa, som till exempel Cityakuten ikväll kl 21:00. Missa inte det!

Nu ska jag plugga matte, har mitt första prov i matte C imorgon. Önska mig lycka till!!


Kommentarer
Postat av: elina

HEJ JENNY :D

2008-10-13 @ 15:31:02
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/
Postat av: Louise

Inte för att jag följt det, men jag slår vad om att Lost kommer sluta konstigt, att man inte får reda på allt :P

2008-10-14 @ 22:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0