Högskoleprovet

Yes, då var det gjort. Högskoleprovet. Det gick väldigt dåligt men jag får skylla på att det är ett svårt prov som är extra svårt när man gör det första gången. Dessutom är man jättetrött på eftermiddagen och då orkar man inte koncentrera sig. Jag är lite besviken men det kommer fler gånger så jag ska nog göra om det nästa termin eller om ett år. Har inte riktigt bestämt mig än.

Idag har jag bara softat än så länge....sov ca 14 timmar. Så trött var jag efter provet och allt som har hänt på sista tiden. Lite senare ska jag träffa Elin, det var sjukt länge sen vi träffades! Vi får se vad vi gör men det blir nog mys hemma :)
Just det, på tal om mys så kom jag att tänka på onsdag. Rebecka och jag snackade om att gå ut och festa då men för det första så går det inga bussar, sen är det onsdag och jag vet inte riktigt om jag vill festa SÅ mycket heller....vi ska ändå ut på fredag. Hmm. Beslutsångest? ja. Jag vet inte hur jag ska göra....vi får väl se.

Nu ska jag städa lite.......bähä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0