En vanlig tisdag

Nu är matteprovet avklarat och det känns prima. Det gick inte så jättebra men det är skönt att slippa tänka på det nu! Jag blev bara lite chockad förut när jag kollade på vad jag har för läxor/prov nästa vecka, då upptäckte jag att jag har ett franskaprov, naturkunkskapsprov och högskoleprovet på lördag. Det är hemskt! Jag måste nästan börja plugga nu! Men nog om skolan!!  

Idag hade jag balett och jag kände att jag verkligen fattade vissa rörelser för första gången! Nästa gång ska vi tydligen inte ha någon stång så då får man se till att ha bra balans. Det är  dock lite läskigt och ganska svårt att behålla balansen när man har en lärare som går runt och pillar på ens ben så att klockan blir, så som hon uttrycker det, prick sex!

Jag måste bara berätta, när jag var på väg hem såg jag något som var ganska roligt. Bankeryd har fått en till frisörsalong! Den ligger där den gamla fotoateljen låg. Haha, det är faktiskt riktigt roligt. Hur ska detta gå med konkurrensen? typ 10 frisörsalonger runt omkring?! och jag undrar hur det går för alla dom? Det är i och för sig bra för då är det ju inte så himla dyrt att klippa sig här i Bankeryd men ändå? Kan de inte öppna en lite roligare typ, butik eller något?

Yes, det var dagens synpunkter ;) Nu ska jag måla mina naglar och sedan ska jag sova!
Vale!



Kommentarer
Postat av: elina

Så söt bild :D oh jag får väl börja klippa mej i bankeryd dårå ;D

2008-10-14 @ 21:39:54
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0