Elinas födelsedag

Jag kan ju börja med att säga att Elina fyller 18 år idag. Yeey, grattis! :)

Idag har jag haft en låååång dag. Började skolan kl 8 och slutade kl 1620. Dagen blev dock lite roligare när vi satt och garvade som vanligt! Elina och jag har kommit på att vi inte behöver berätta våra interna skämt hela tiden, det räcker med att vi säger 1an så fattar vi vilket skämt vi menar! Hehe. (Gunnar/gunilla/(får inte nämnas) är bäst!)
Sedan satt vi och funderade vad vi ska ha på oss på Felicias maskerad. Rebecka envisades med att vi ska vara horor men jag vet inte riktigt... Det ska bli väldigt kul att klä ut sig i alla fall!

Jag ska sätta mig och plugga en stund och sen ska jag köra iväg till Elinus! Bye..




Kommentarer
Postat av: elina

Gunilla? Har jag missat vårt egna skämt? xD





tack för att du är så bässsst <3

2008-10-22 @ 20:04:46
URL: http://kartofferpuffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0