Carolina Klüft

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera men jag har faktiskt inte hunnit. Hade nk-prov idag ...äntligen är det gjort! har pluggat till det hela veckan och det känns så bra nu.
Nu sitter jag hemma efter att ha varit och lyssnat på Carolina Klüft idag. Hon kom nämligen till skolan och det var faktiskt jätteintressant. Hon pratade lite om FN och vad hon gör och så. Det var intressant som sagt, man blir så inspirerad av såna människor.

Om en stund ska jag åka och hämta Mina och sen ska vi nog fika eller nåt, det ska bli roligt att träffas. Det var verkligen jättelänge sen sist men när man väl träffas så känns det inte så! Det tycker vi om! Det är jobbigt när man kommer till det stadiet då det blir stelt när man träffas...jag hoppas vi aldrig kommer dit! Efter det ska jag och Beckis äntligen få träffa Louises pojkvän! Det ska bli spännande förutom att jag kanske träffar en oönskad person då med? :P Vi får se......

Haha, jag måste bara säga att idag kom massa nya fönster till oss ^^ så i helgen kommer det komma massa konstiga gubbar som ska byta mina fönster...

Nu ska jag sova lite !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0