Studiedag

Man tror att man ska vara ledig och ha tid för att göra sånt man inte hinner göra i vanliga fall på en studiedag. Men så är det inte....man är alltid så glad och ser fram emot det så otroligt mycket men man blir alltid lika besviken. Idag har jag suttit och kämpat med latinet. Jag satt i fyra timmar tills jag äntligen blev färdig. Efter det satte jag mig med min franskaläxa som är hur tråkig och jobbig som helst. Var tog min motivation vägen? innan jag lägger mig måste jag memorera naturkunskapen.....och innan det måste jag hinna räkna matte.

Jag kan inte säga annat än att jag är deprimerad just nu. Vet inte riktigt om det beror på att vädret suger eller om det beror på att mitt liv består att plugg. Eller så är det båda...


Kommentarer
Postat av: Louise

Be Happy! Det kommer snart kännas bättre ska du se! :)

2008-11-19 @ 20:15:31
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Meh, ryck upp dig nu din snutt ;). Haha, vaddå har vi franska läxa? :O

2008-11-20 @ 09:22:32
URL: http://partybacon.blogg.se/
Postat av: elinusss

Ja, i klarar det här! Tänk vad mycket plugg du hnn med igår, då behöver du ju inte göra lika mkt idag tex :) hehe

2008-11-20 @ 12:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0