SP3C

Idag har det varit en vanlig skoldag med många jobbiga lektioner. Det är sjukt vad roligt man kan ha med sina klasskamrater. Jag kom att tänka på det förut, jag tycker om min klass väldigt mycket. Alla kan verkligen umgås med alla och jag kan vara mig själv med hela klassen. Min fråga är hur kommer det att kännas i juni när vi tar studenten? Vi har upplevt så mycket tillsammans, vi känner varandra så väl fast ändå inte. Det är lite läskigt, ändå har vi inte gått i samma klass sen ettan. Jaa, jag kan ju säga redan nu att jag kommer att sakna de flesta! Synd att vi inte ska åka nånstans som andra klasser...det hade varit roligt!

Det var lite funderingar ja. Idag när jag vaknade mådde jag betydligt bättre än vad jag gjorde igår. Jag var väldigt deprimerad men  är det så konstigt egentligen? ah, snart blir allt bättre, jag vet det!

Kolla in storstadspojken.se ! 

Kommentarer
Postat av: rebecka

Aah , lite deprimerande på sistonde tycker jag ;), haha. Öl bowla nästa helg? :)

2008-11-21 @ 15:48:52
URL: http://partybacon.blogg.se/
Postat av: Daria

jag tror nog att vi kommer röja hela vårterminen så att vi absolut inte ens kommer orka med varandra sen i juni :P det kommer kännas som "HALELUJA FREEDOM!" haha. nä, men vi klarar oss ska du se =D

2008-11-21 @ 20:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0