Söndag

Nej, jag är inte så förtjust i söndagar. Det känns extra tungt när man vet att man har världens största franskaprov på måndag kl 8...samtidigt ska det bli skönt att ha gjort det. Men grejen är att jag orkar inte plugga! inte när det finns så mycket annat man vill göra....

Veckan har gått hur fort som helst, jag har inte ens hunnit göra allt jag hade tänkt göra. Tss. I fredags gick vi ut och även om jag drack lite för mycket (konstigt?) så var det kul. Haha. Det tråkiga var att Becka tappade bort sin mobil :( någon måste ju hittat den, så varför inte lämna in den?

Idag ska jag träna med Lina, det ska bli kul eftersom jag inte tränat på två veckor :O och det var nånting som jag hade tänkt hinna med under lovet men det blev inte av! Och sist men inte minst....jag saknar Elina......vi brukar höras varje dag och det är så mycket jag vill berätta för henne nu!

byebye

Kommentarer
Postat av: christoph

she'll be back in 45 minutes! :) ;)

how was french test then?:S

2008-11-04 @ 21:16:39
URL: http://jagaruttrakad.blogg.se/
Postat av: rebecka

Jag ska uppdatera, Men de e så jobbigt ju ;), ska ta med datan till skolan imorgon, kan ju göra det då. hehe , btw, ska inte du uppdatera snart ? Haha :P

2008-11-06 @ 18:29:47
URL: http://partybacon.blogg.se/
Postat av: elina

I'M HERE NOW! :D:D

2008-11-07 @ 09:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0