Seg, jag vet!

Heej, jag vet att jag är seg på att uppdatera bloggen men jag har alltid så mycket annat jag måste göra. Jag måste verkligen lära mig att planera saker och ting bättre så att jag har lite tid för andra saker än plugg typ.
Det var ju ett tag sen jag skrev, så det har ju hänt en del grejer. Jag orkar inte riktigt skriva om allt som har hänt i mitt liv de senaste tre veckorna. Hehe. Så jag väljer att berätta lite om helgen och så istället!

I fredags var det fest hos Felicia och sedan blev det utgång. Det slutade med en arg Rebecka, en gråtande Jenny och en upprörd Louise. Men det var kul ändå! 
I lördags var jag hemma hela dagen, det har jag inte varit på hur länge som helst så jag tyckte att det var mysigt! Jag satt och kollade på alla mina serier och det kändes jättebra!
I söndags träffade jag Mina. Vi tränade. Sen fick vi för oss att vi skulle basta och sen duscha med kallt vatten. Haha. Det var kul. Efter träningen hämtade jag min kära dator! Hihi.

Idag, världens längsta och tråkigaste dag har ändå varit rätt okej men jag har bara så mycket nu framöver så jag får ont i magen bara jag tänker på det. Hjälp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0