Prov

Åh, jag känner mig så stressad. Imorgon har jag två ganska stora och svåra prov som jag knappt har pluggat till. Jag har verkligen försökt men tiden räcker inte till! Jag skulle behöva någon dag till men det går inte. Aerobicsprovet började jag plugga till för fem minuter sen och ni ser hur bra det går. Hamnade här ju......

Jag har varit och tränat idag med. Det var otroligt kul! Jag gick på Step 2. Viktoria var hur bra som helst och jag kände mig duktig! Det ger mig motivationen att träna mer! Jag tränar varannan dag så det kanske blir oftare? Jag är i en sådan, aerobics, step, bräda period så jag går bara på det för tillfället. Vi får se om det verkligen blir oftare. Hehe.

Nu måste jag fortsätta plugga....


Kommentarer
Postat av: elina

Du skriver aerobicsprovet just nu! Och jag tror det går prima excellenct :D



Du är så duktig som tränar så mkt^^ jag har varit askass på träning den här terminen ^^

2008-11-26 @ 14:59:45
Postat av: Rebecka

Hur gick provet? :)

2008-11-26 @ 17:50:43
URL: http://partybacon.blogg.se/
Postat av: christoph

haha step up 2 :D .... how can you study soooo much all the time??

2008-11-26 @ 22:49:03
URL: http://jagaruttrakad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0