Något måste göras!

För några timmar sedan kom jag på att det börjar bli dags för att börja handla julklappar. Det är ca en månad kvar och jag har inte ens hunnit börja tänka på det! Det är sjukt vad tiden går fort, förra året började jag handla julklappar redan i oktober. Något måste göras!

Något annat som dyker upp i mitt huvud just nu är balen. Som det ser ut nu verkar det inte vara så många som ska gå på balen. Jag förstår varför de inte vill gå men samtidigt så är det en upplevelse! Många tycker att det är för dyrt, andra vet inte vad de ska ha på sig och så finns det en liten grupp (verkar det som) som inte har någon att gå med. Vem kan du tänka dig att gå på balen med? Din bror? Din pojkvän? Din kompis? Din kusin? Det är skitsvårt! Man vill ju gå med någon som är lik en själv, som helst vill gå på just din bal, som är rolig mm. Det är så mycket man ska tänka på och det känns som att man måste bestämma sig snart. Eller kanske hitta någon först? Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag vill gå eller inte. 

Nog om dagens funderingar...nu ska jag sova. Plugg imorgon! Yey.......not!

En sådan bubbla tackar man inte nej till. Pappa kanske har lust att köpa en till mig?


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Man ska ju ha en rosa eller lila cab ;). Det skulle va fett :D

2008-11-22 @ 11:09:09
URL: http://partybacon
Postat av: Rebecka

Man ska ju ha en rosa eller lila cab ;). Det skulle va fett :D

2008-11-22 @ 11:09:28
URL: http://partybacon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0