Första advent

Dagens latin:
Ad=till vent=att komma(?) muhaha
Jag är skadad av latinet, det vet ni och det värsta är att jag kom på en sak igår kväll.....jag hade nog velat läsa latin C istället för franska. Det hade varit så mycket roligare...Aja, nog om det. Det är första advent idag och jag har redan varit på julskyltningen i stan och tränat. Jag är såå effektiv ibland! Dagens inköp är schampo och balsam som motverkar kluvna toppar! Nu kanske jag slipper klippa av 5 cm av mitt hår igen!
Nu ska jag äta lite och sen är det bara att välja vad jag ska sätta mig med. Svenska, latin, psykologi, matte eller franska. Usch. Längtar till lovet!!



Kommentarer
Postat av: rebecka

:), fatta vad roligt vi hade i fredas =), kommer inte glömma den kvällen i första taget ;), tror aldrig jag haft så kul! :).

2008-11-30 @ 17:55:15
URL: http://partybacon.blogg.se/
Postat av: Elina

ofta du hade velat läsa mer latin :O ta tillbaka det :O

2008-12-01 @ 17:06:08
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0