En vanlig lördag

Idag gick man upp kl 5.20! Heeelt sjukt jag vet men jag jobbade, jag vill ju ha pengar! Jobbade på Dundret idag, först visste jag inte vad jag skulle göra, sen var det dags för mig att koka ägg vilket jag aldrig har gjort! Efter att ha letat efter instruktionerna på förpackningen i ca fem min gav jag upp. Det var det mest pinsamma jag har frågat på länge... "Du, eehm....hur gör man när man ska koka ägg? jag har aldrig gjort det innan...." Haha....

Efter jobbet tränade jag på F&S, värsta passet EVER! Det skulle vara medel/puls och de medel/puls pass jag har varit på har varit roliga men så var det inte idag. Instruktören typ tjöt som jag vet inte vad varje gång man skulle byta sida och hon var skitkonstig. Jag gick ut efter en halv timma....andra gången det händer mig på F&S. Men man kan inte gilla alla instruktörer/pass.

Pluggplugg fortfarande!


Kommentarer
Postat av: Daria

Louise, jag har länge velat söka till Dundert för a´jag bor ju samma gata mittemot, skulle vara sjukt effektivt att börja extra knäcka där... har du idé om hur ja ska gå till väga...vem ska ja kontakta, rigna? puss:)

2008-11-24 @ 15:15:08
Postat av: daria igen

ojsan ja menar inet louise ja menar jenny:P

2008-11-24 @ 15:15:30
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny design till din blogg, kika in hos mig, välkommen!

2008-11-24 @ 15:23:04
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Mich

haha daria goes high on blogg.se¨;)

2008-11-24 @ 21:54:58
URL: http://justmicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0