Första julklappen

Idag träffade jag Linda, Sara, Julia och sist men inte minst Mina. Först träffade jag Mina på stan och där bytte vi våra presenter, jag älskar att byta julklappar med folk. Det är så spännande, så personligt och så kuuul! Jag fick i alla fall ett nagellack av Mina, vilket jag var jättenära på att köpa en halv timme innan så hon visste verkligen vad jag ville ha! Av mig fick hon en bok som heter Tusen strålande solar och Toblerone (Hon måste ju ha nånting att tugga på medan hon läser) Efter det gick vi till Jensens och åt jättegod mat med de andra. Det var jättemysigt och även om jag är mästaren på att göra bort mig så var det väldigt kul! 

Vad hände med juldagen förresten? Jag är lite besviken .... 

Vissa människor behöver man inte träffa så ofta och det är de som betyder mest.

Kommentarer
Postat av: Mina

glad att du gillade den! den är verkligen jättefin på, och kvaliten borde vara skitbra med, skimrande och fin:P:P:P du måste testa snart iaf:) din present var bäst! oväntad men huur bra som helst, verkar vara skitbra.



juldagen...... ja jag har inte fått ngt svar från vår vän leffe... hehe men... jag tror det kommer fixa sig tänk inte så mkt på det!!

2008-12-23 @ 22:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0