Uppochner

Jag vet inte vad som hände nu, det går lite uppochner men för några timmar sen hade jag feber. Nu mår jag jättebra! Det känns jätteskönt för nätterna är verkligen det värsta när man är sjuk! Så nu är jag glad igen, kanske kan jag julhandla imorgon efter julavslutningen? 
Förresten, jag kanske inte har nämnt att jag har köpt hela TVÅ julklappar? Igår åkte jag och Elina till a6. Det var kanske lite dumt eftersom jag var sjuk men det var jättekul. Sen var det nog inte så smart att gå från a6 till stationen heller men som sagt, det var kul. Jag har alltid kul med Elina. That's it! Me liiike. 

Tagga jul och nyår! 



Kommentarer
Postat av: elina

oh ja, mysigt var det. men inte det bästa att göra nåär du var sjuk.. men mys var det ^^

2008-12-21 @ 14:21:05
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0