stressstressstress

Usch vad deprimerad jag är nu. Det beror dels på vädret och dels på skolan. Jag har aldrig skolkat så mycket som jag har gjort på sista tiden men jag lovar att bättra mig efter jul!
Sitter och lyssnar på julradio.se vilket gör att jag börjar känna julstämningen. Det känns bra, det är bara det att jag inte har börjat handla julklappar än! Hej stress säger jag....
Jag råkade somna en stund innan så nu känner jag mig sjukt stressad! Måste plugga psykologi nu....


Cityakuten ikväll kl 21.00! Längtar!


En glad Jenny i fredags

Kommentarer
Postat av: Elina

oh, finns det en julradio? :D

Nästa termin så ska vi bli duktiga! ;D du är duktig! :*

2008-12-08 @ 22:05:13
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0