Stress

Dålig uppdatering, som vanligt. Jag vet! Men jag har haft så mycket att göra. I onsdags åkte vi till Uppsala med klassen. Det var kul, Elina lyckades ta världens fulaste bild på mig och nu har typ hela klassen sett den och skrattat åt den/mig. Ja. Till och med Olof (vår lärare) har sett den. Pinsamt.
Igår tränade jag, jag gick på aerobics 2 och det var hur kul som helst! Tränade med Mina och Melissa. Det var mysigt. Och ikväll mina vänner blir det centrum igen. Jag vet att jag sa förra helgen att jag inte skulle gå ut på jättelänge men igår blev jag lite taggad på att gå ut och dansa så det blir dans ikväll. Ingen alkohol för min del eftersom jag ska köra. Dessutom ska jag gå ut med Johanna och Rebecca. Det ska bli jättekul!!
Imorgon jobbar jag med Mina. Hihi. Tagga! :)

Jag säger bara........psykologi.......


Kommentarer
Postat av: Mina

HEHE kul var det!

2008-12-06 @ 22:16:34
Postat av: Elina

uppsala va nice :D

2008-12-07 @ 21:37:06
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0