Söndag

Vaknade med en äcklig smärta i halsen. Det typ klias och gör ont på samma gång...vad är det som händer? Jag vill inte bli sjuk nu! Dessutom är det söndag...och som ni alla vet är jag inte så förtjust i söndagar. 
 
Igår var jag på aerobics 2 och det var det roligaste jag har varit med om på jättelänge! Vi var bara 5 st som var med (Ingen orkar träna på en lördag) och då kunde man a. Se mycket bättre hur stegen ska vara b. Ta ut rörelserna ordentligt och sist men inte minst så kunde man se sig själv i spegeln. Anki hade det passet och jag tror att på torsdag är det sista gången hon har det, så passa på! Idag ska jag gå på Step 2, det är också kul! Det är som ett aerobicspass fast då har man lagt till en bräda så att det ska vara lite jobbigare.

He He...jag har inte börjat handla julklappar än..................


Kommentarer
Postat av: Louise

Inte bra att träna om du känner dig sjuk! ;)

Jag känner mig också sjuk! Hostar mycket igen och mår inte alls bra :( Jag orkar verkligen inte!

2008-12-14 @ 15:46:57
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: elina

gött att passet var så kul ;D



och ja shit, jag har inte ens funderat på vad jag ska köpa :(

2008-12-14 @ 21:53:36
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0