Jullov snart?



Såhär såg det ut i morse! Hur mysigt som helst. Jag måste säga att jag börjar få julstämningen och det är verkligen dags att börja handla julklappar! Jag vet att det är många som börjar få panik nu och jag är verkligen en av dem. Det är inte bara att gå på stan och handla julklappar, man måste sätta sig och tänka vad man ska köpa och sen måste man tänka på plånboken också. Ibland önskar jag att jag vore rik så att jag slapp tänka på sånt...

Jag glömde ju nästan berätta...psykologiprovet är avklarat nu! Äntligen! Gud vad bra det känns att ha gjort det även om det kunde gått bättre...det var ett svårt prov och man skulle hinna skriva väldigt mycket på väldigt kort tid. Jag var så glad efter att ha gjort det provet för jag trodde att vi inte skulle ha så mycket mer i skolan efter det men igår fick vi mejl av Britt-Marie. Hon vill se våra loggböcker innan jullovet. Hon förstörde min lycka...plus att Christer vill att vi ska kunna massa till på måndag. Åh vad jag längtar till nästa vecka. Då kommer lovet och julen och allt man har längtat efter!
 

Kommentarer
Postat av: rebecka

Juul :) . Fast vet i tusan om jag inte längtar mer till NYÅR :D

2008-12-12 @ 18:58:33
URL: http://partybacon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0