Filmnörd

Jag älskar att vara ledig, att inte behöva tänka på något speciellt (vilket brukar vara läxor, prov mm) Så nu när jag är ledig blir jag en filmnörd. Jag har sett sex filmer på två dagar och nej det är inte mitt personliga rekord. Haha, jag vet ... jag är störd men that's who I am! Idag vill jag påpeka en film som heter Zodiac. En film som berörde mig för att det har hänt på riktigt. Filmen handlar om en mördare som kallar sig Zodiac och det handlar mest om hur polisen och samhället gör för att få fast honom. Filmen var 2, 37 min lång och efter att ha sett den kände jag mig helt borta. Då bestämde jag mig för att googla zodiac eftersom det tydligen har hänt på riktigt och jag blev nästan lite rädd när jag såg att filmen stämmer ganska bra med det som har hänt och det är läskigt.

Så om du inte har något att göra eller om du ska ha filmkväll och vill se på en spännande thriller rekommenderar jag den här(dessutom är det snygga skådespelare);

Kommentarer
Postat av: christoph

6 movies in 2 days...well not too much, or? :P if you have not much to do, but a lot good movies at home?! ;)

2008-12-22 @ 18:51:26
URL: http://jagaruttrakad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0