Det var en gång...

Det var en gång två tjejer som råkade hamna i samma klass när de började gymnasiet. SP1F. De satt inte jämte varandra första dagen men på rasten satte de sig utanför klassrummet uppe på tredje våningen och började prata. De pratade och pratade och pratade tills man var tvungen att gå in igen. Sedan bytte de nummer och det var så det började. De bestämde att de skulle träffas dagen efter innan de gick till skolan och de gjorde det. Den helgen smsade de massa och de kom bara närmare och närmare varandra. De blev jättebra vänner och har bråkat bara några enstaka gånger, om sådana små saker gifta människor bråkar om. De känner varandra väl och även om de är lite olika är de ändå väldigt lika. 

Ikväll insåg jag hur mycket du betyder för mig och jag blev rädd där ett tag när jag insåg att det var nära. Riktigt nära. Gud kanske finns trots allt min vän! Tycker om dig <3

Kommentarer
Postat av: elina

tack! detsamma verkligen, du ebtyder en massa ! <3

2008-12-21 @ 14:21:36
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0