Bilprovningen

Idag var det min tur att ta Olof till bilprovningen. Först skulle jag till Statoil och tvätta bilen. Det tog en evighet eftersom det var världens kö...och det var hemskt att sitta där medan en maskin åker fram och tillbaka och sprutar vatten på bilen. Nej, det gör jag inte om. I vilket fall som helst så åkte jag till bilprovningen efter och det var skitläskigt, först skulle man ställa sig utanför port 1 och så börjar port 3 blinka att jag ska köra in! Haha, sen får man sätta sig i deras väntrum tills bilen är färdig. Då kommer det roliga! I väntrummet sitter en man ~45 år och dricker kaffe, det finns en pytteliten tv som är igång och jag läser en tidning. Plötsligt börjar man höra stön och skrik och sex helt enkelt "fortsätt! Ah, ah, aaaaah" och där sitter jag och mannen och bara skäms. Hahahaha, pinsamt!

Tagga juldagen! 

Kommentarer
Postat av: christoph

hahahahhahahha ok?!??!?!?!?!?!? hahahahaha...... did it at least from from another room or from where? :P ^^ or the tv? ;) hahaha

2008-12-22 @ 18:45:07
URL: http://jagaruttrakad.blogg.se/
Postat av: elina

HAHAHAHHAH!!!!!!!!!!!! christoph XD

2008-12-23 @ 10:11:42
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0